Generalforsamling 2015:
Generalforsamling i Strandby Forsamlingshus: d. 3/2 2015

Han berettede om Regulering, riffelskydning, bukketræf, flugtskydning, fællesjagt og den generelle opbakning fra medlemmerne til disse arrangementerne havde været rimelig god, ligeledes var præmieskydningen godt besøgt, 27 jægere deltog i den årlige fællesjagt, det var lidt færre end sidste år, men det var fint at se, at der til spisningen  om aftenen efter fællesjagten var så stort fremmøde både af jægere og påhæng.

Herefter fortsatte formanden med gennemgang af det, af revisorerne reviderede regnskab. Han berettede, om en særdeles god økonomi i foreningen, pengene bliver stadig  brugt på de aktive medlemmer, og var der et godt overskud, så økonomien i foreningen har det godt.

Næste punkt,  indkomne forslag:  Ingen forslag

Næste punkt var fastsættelse af kontingent, forslag fra bestyrelsen var uændret 60,- for A-medlemmer og 80- for B-medlemmer, hvilket blev vedtaget.

Afgående efter tur: Jørgen Andersen, Peter Larsen og Jørgen Kristensen.

Her genvælges  Jørgen Andersen og Jørgen Kristensen, da Peter Larsen ikke ønsker genvalg, blev Preben Andersen nyvalgt.

Her blev følgende valgt: 1. supp. Jens Banke,  2. supp. Thormund Riber.

Sidste punkt eventuelt:  Intet at bemærke

Ellers forløb generalforsamlingen i god ro og orden, og blev afsluttet med indtagelse af den obligatoriske ost og rulle-pølsemadder , i alt deltog  15 mand i generalforsamlingen.
Bestyrelsen konstituerede sig herefter som ses her på hjemmesiden under 'Bestyrelse'